fredag 26. desember 2008

To irriterande ting

For det første denne overskrifta i db.no: Nissedraktskytteren sprengre bombe etter sin død
Ja, det står "nissedraktskytteren" og det står"sprengre". Juleferievikarar, kanskje?

Eg har irritert meg over ein del språkting i det siste. Oppdikta døme (problemet er ikkje oppdikta, men samanhengen er): "Håndballjentene jakter VM-gull". Det heiter vel jaktar ? "Å jakte" er ikkje eit intransitivt verb, er det vel? Nytt for meg i så fall. Ellers er vanlegvis problemet at folk nyttar "på" for ofte, men ikkje denne gongen.

I BT såg eg dette: "Aldri har så mange sett den tradisjonelle lille julaftensendingen enn i år [på NRK, S anm.]". Det heiter faktisk som i år. Sidan dette var i BT får eg legge skulda på bergenserane si dårlege språkkjensle. Jaja, just blowing off some steam.

God jul!

Ingen kommentarer: